you are right here in my thoughts


Amen tjaaaaaaa, okej överdriv men skola idag sista lektionen hade jag prov men gick inte skit bra (y) efter skolan tagga jag till centrum med tara b och ellinor vi mötte upp negar där. Käkade på subway satt riktigt bra! Sen luffade vi bara runt där som tre idioter efter att negar hade gått alltså .. Var hemma runt halv sju, lillesyster satt på också på bussen som jag tog hem haha. Aja men sitter och snackar med sämsta viggurt och ett par till. Ska käka jag är feeeeett hungrig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: yogurt

bästa viggurT*

2011-03-11 @ 21:46:56
URL: http://www.dlniasbajsmacka.se
Postat av: aaailinntooomaa

sluta vara så himla söt! :O♥

2011-03-11 @ 23:12:28
Postat av: mimmi

SV: väskan finna kvar och om du svarar aktivt så kan du få den för bara 100kr ;)

2011-03-15 @ 15:53:53
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tar du bilder med ? och vad har du för mobil ?

2011-03-17 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0